Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak derunin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en oflaz aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine haber derunerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını elde etmek derunin bedel arz etmek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve nispet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok mesleke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve tetebbu derunin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, dâhilğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nispet çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en balaban sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile rabıtlantı tesis etmek derunin harika bir önem. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı derunerik türlerine sahip olsa da bütünü oldukça videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle tevzi etmek istediğinizi her dönem basar önünde bulundurun ve buna nazaran tertip dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde anlamak derunin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait etkili kullanıcıevet sahip. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek tekst derunermiş kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz erek kitlenizin lakinç ve nispet düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları üzere derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün deruneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, taharri neticelerinda elan mürtefi sıralarda ve elan kesif görülür, dâhilğinize gidiş geliş artışı katkısızlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web dâhilğinizde oflaz mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu elan oflaz hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair elan mürtefi neticelar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü cephe sayfalardan organik birliklar görmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya gelen her tıklama derunin ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve rabıtlantı göstermesi derunin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tenasüpını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.